REMEMORANZAS

Hoy me apetece recordar, desconozco la razón pero me he levantado pelín nostálgico ... ¡¡qué no cunda el pánico!!.

Hace casi, casi tres años mandé un mail de despedida muy sencillo, era una simple letra de una canción del grupo asturiano Corquieu, no implicaba muchos conocimientos de asturianu y tampoco mucha "psicología" para desentramar el mensaje implicito, me quitaba parte de un lastre (parece que esta es la palabra del año jejeje) que me tenía muy agobiadito. Hoy quiero compartir con quien pase por aquí esta bitácora lo que mandé aquel día.

Pero que quede claro que no me ha dado el arrebato nostálgico en plan bajón, los recuerdos forman parte de nuestro presente, son nuestra experiencia vital y deben tener muchas veces el lugar que se merecen, y como este recuerdo es bonito me apetece dejarlo aquí.

Os dejo la letra de "La Xana"

Ye una roxa mocina
que coyida fo pol diañu
y quedó encantadina
pelos años de los años.

Escondióla nuna cueva
peles peñes cuidada
aunque la mar ta cerquina
sola nun ye p´algamala.

Atópala un mociquín
atópala y s'enamóra
pero pa desencantala
na mar tien que dexala.

Pa siempre la perdería
si nel suelu la posara
na mar tien que dexala
si ye que la quería.

Y n´una fonte ensin cañu
qu´ente matos s´atopa
una xana alaborota
cuando s´esmuz del diañu.

Va aportando al sable
vela lloñe la mar
va aportando a la mar
vela lloñe´l sable

Déxala al fin na mar
...
Déxala desencantada
...

Y n'una fonte ensin cañu
qu´ente matos s´atopaba
la xana qu´alborotaba
llibre ta güei del diañu.

Image hosted by Photobucket.com

2 comentarios:

Anónimo dijo...

by zero
puajjj muejeres tios ke le den a veces me gustaria se como las bacterias y repoducirme por esporas y asi no necesitarlas

Rye dijo...

Aguas pasadas no mueven molinos.
Que malas son las mujeres, pobrecitos hombres :-Þ